Vertrek over 2 dagen! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Emma Ouden - WaarBenJij.nu Vertrek over 2 dagen! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Emma Ouden - WaarBenJij.nu

Vertrek over 2 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Emma

30 Januari 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Op 1 februari 2014 (overmorgen!) is het dan echt zo ver; dan zal ik Nederland gaan inruilen voor Roemenië om daar vrijwilligerswerk te gaan verrichten. Momenteel zal dat hoogstwaarschijnlijk bij Fundatia Rafael Codlea zijn: een organisatie die zich inzet voor mensen met een handicap in de omgeving van Brasov. Deze organisatie is opgezet met alle goede bedoelingen, maar mist op het moment een efficiënte bedrijfsstructuur, goede manieren om geld op te halen, en anderen zaken waar ik hopelijk iets aan bij kan dragen. Of ik het vrijwilligerswerk bij deze organisatie nog zal gaan combineren met werk bij een andere organisatie is tot nu toe nog niet zeker, dat zal ik daar moeten ervaren.

In Brasov zal ik bij een alleenstaande vrouw verblijven, die in een appartement woont aan het hoofdplein van de oude stad. Een hele leuke locatie! Mij was vooraf namelijk verteld dat, hoe mooi de oude stad Brasov ook zou zijn, dat de meeste gastgezinnen in de buitenwijken wonen in grote 'oostblok-flats'. Dus dat ik in een mooi middeleeuws pand aan een prachtig plein zal verblijven is echt een heel leuk vooruitzicht!
Dit is eigenlijk alles wat ik tot nu toe weet, maar ik heb er erg veel zin in, al is het natuurlijk ook spannend! Als ik daar eenmaal ben hoop ik een goede internetverbinding te hebben zodat ik veel blogs kan schrijven en iedereen op de hoogte kan houden.

Liefs, Emma

  • 30 Januari 2014 - 13:33

    Marjola:

    Lieve Em, heel veel plezier en succes in Roemenië! Je bent een kanjer! Veel liefs van H & M!

  • 30 Januari 2014 - 13:53

    Emma Den Ouden:

    Dank jullie wel!

  • 30 Januari 2014 - 15:46

    Sebastiaan:

    Em, echt super gaaf!! Dat kan niet anders dan mega leerzaam worden. In ieder opzicht. Ik kijk nu al uit naar je eerste verslag vanuit daar!

    Fijne reis en ik hou je in de gaten!

    Groet,

    Sebas

  • 30 Januari 2014 - 16:09

    Renee Van De Kamp:

    Lieve Emma, fantastisch wat je in Roemenie gaat doen!! Ben erg benieuwd naar je verhalen en belevenissen, dus ik ga je volgen! Heel veel succes en een goede reis!!!

  • 30 Januari 2014 - 16:49

    Emma Den Ouden:

    Lieve allemaal, wat fijn om al die steun te voelen! Dank jullie wel! En ik zal regelmatig wat van me laten horen.

  • 30 Januari 2014 - 19:12

    Sandra:

    Wat super gaaf em....wat een avontuur! heel veel suc6 en plezier en ik ben nu al benieuwd naar je verhalen. Kus nicht san

  • 30 Januari 2014 - 21:39

    Doris:

    Wow super gaaf Em! Geniet ervan en ben benieuwd naar je blogs! heel veel plezier!!!

  • 30 Januari 2014 - 21:56

    Floor:

    Heel veel plezier Em, ik hoop ook dat je interner hebt! Succes!


    Floor & Michel

  • 30 Januari 2014 - 22:05

    Emma Den Ouden:

    Dank jullie wel! Lief van jullie :) XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 2789

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 30 Maart 2014

Vrijwilligerswerk in Roemenië

Landen bezocht: